خانه وبلاگ بارومتر و فشار سنج تاشو با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



بارومتر و فشار سنج تاشو با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

بارومتر و فشار سنج تاشو با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع بارومتر و فشار سنج تاشو را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت فشارسنج عقربه ای-فشارسنج یا بارومتر چیست-فشارسنج محیطی-فشار سنج پرتابل و رومیزی-بادسنج و بارومتر جیبی و تاشو که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

بارومتر و فشار سنج تاشو با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت فشارسنج عقربه ای-فشارسنج یا بارومتر چیست-فشارسنج محیطی-فشار سنج پرتابل و رومیزی-بادسنج و بارومتر جیبی و تاشو خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع بارومتر و فشار سنج تاشو باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

بارومتر و فشار سنج تاشو با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع بارومتر و فشار سنج تاشو در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت فشارسنج عقربه ای-فشارسنج یا بارومتر چیست-فشارسنج محیطی-فشار سنج پرتابل و رومیزی-بادسنج و بارومتر جیبی و تاشو با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از بارومتر و فشار سنج تاشو را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

بارومتر و فشار سنج تاشو با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  بارومتر و فشار سنج تاشو را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی قیمت فشارسنج عقربه ای-فشارسنج یا بارومتر چیست-فشارسنج محیطی-فشار سنج پرتابل و رومیزی-بادسنج و بارومتر جیبی و تاشو توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

فشارسنج یا بارومتر ، وسیله‌ای علمی است که از آن در علم هواشناسی برای اندازه‌گیری فشار جوی استفاده می‌شود. با توجه به گرایش فشار می‌توان تغییرات کوتاه مدت در وضعیت هوا را پیش‌بینی کرد. تعداد قابل توجهی از اندازه‌گیری‌های فشار هوا در نقشه‌های تحلیل سطح هوا به کار می‌روند تا به یافتن سطح‌هایی که فشار هوای کمی دارند، سامانه‌های پرفشار و همچنین مرزهای جبهه‌های هوا کمک کنند.

بارومترها و آلتیمترهای فشار (ابتدایی‌ترین و رایج‌ترین نوع ارتفاع‌سنج) در اصل وسیله‌هایی یکسان‌اند که برای مقاصد متفاوت به کار می‌روند. آلتیمترها معمولا از جایی به جایی برده می‌شوند تا فشار جو را با ارتفاع متناظر تطابق دهند، در حالی‌که فشارسنج‌ها جابه‌جا نمی‌شوند و تنها تغییرات دقیق و ریز فشار در اثر هوا را اندازه می‌گیرند. تنها استثنای موجود کشتی‌ها هستند که به دلیل ثابت ماندن ازتفاع‌شان می‌توانند از فشارسنج استفاده کنند.

انواع فشارسنج

به طور کلی بارومترها را می‌توان در 4 دسته طبقه بندی کرد:

1. بارومترهای آبی: فشارسنج آبی از یک ظرف شیشه‌ای بسته که تا نصفه از آب پر شده باشد تشکیل می‌شود. فشارسنج های آبی این‌گونه کار می‌کنند که یک دهانه‌ی شیشه‌ای باریک از قسمت پایین سطح آب شروع می‌شود و تا بالای سطح آب ادامه پیدا می‌کند. انتهای دهانه‌ی باریک باز است. هنگامی که فشار هوا از زمانی که ظرف اصلی را بستیم کمتر شده باشد سطح آب در لوله‌ی باریک از سطح آب ظرف اصلی بیشتر می‌شود؛ هنگامی که فشار هوا بیشتر شده باشد، سطح آب لوله‌ی باریک از سطح آب ظرف اصلی کمتر می‌شود. گونه‌های مختلف از این بارومتر را می‌توان به آسانی در خانه نیز ساخت.

2. فشارسنج جیوه‌ای: ارومتر جیوه‌ای از یک تیوب شیشه‌ای تشکیل شده که از یک طرف بسته است و از طرف دیگر به ذخیره‌ی جیوه متصل است. وزن جیوه باعث می‌شود در بالای لوله، خلاء ایجاد شود که به خلاء توریچلی معروف است. جیوه آنقدر درون لوله جا‌به‌جا می‌شود تا اینکه وزن ستون جیوه با فشاری که بر منبع وارد می‌شود به تعادل برسد. فشار بالای جوی، وزن بیشتری به ذخیره‌ی جیوه وارد می‌کند و باعث می‌شود جیوه‌ی درون لوله بالاتر رود. فشار جوی کمتر، با نیروی کمتری که به ذخیره‌ی جیوه وارد می‌کند سطح جیوه را پایین‌تر می‌آورد. لازم به ذکر است که بارومترهای جیوه‌ای دقت بسیار بالایی دارند، با این حال، سازمان ملل در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۳۸۶ دستور‌العملی را اجرایی کرد که به موجب آن فروش جیوه محدودتر شده و در نتیجه فشارسنج‌های جیوه‌ای نیز دیگر تولید نشدند.

3. بارومترهای روغن پمپ خلاء: استفاده از روغن پمپ خلاء به عنوان مایع اصلی فشارسنج باعث به وجود آمدن بلندترین بارومتر جهان در فوریه‌ی سال 2013 شد. یک نمونه از این بارومترها در دانشگاه ایالت پورتلند موجود است.

4. بارومترهای آنِروید: فشارسنج‌های آنِروید برای اندازه‌گیری فشار نیازی به مایع ندارند. این روش که دانشمندی فرانسوی به نام لوسین ویدی در سال ۱۸۴۴ کشف کرد، از یک جعبه‌ی فلزی کوچک و منعطف به نام سلول (کپسول) آنروید ساخته می‌شود که آلیاژی از برلیوم و مس است. یک فنر قدرتمند از متلاشی شدن کپسول (یا کپسول‌ها) جلوگیری می‌کند. تغییرات کوچک در فشار جو باعث منبسط یا منقبض شدن این سلول‌ها می‌شود. این انبساط یا انقباض باعث به حرکت درآوردن اهرم‌هایی مکانیکی می‌شود که باعث می‌شوند حرکات کپسول‌ها تقویت شده و بر اندازه‌ی فشار هوا بر صفحه‌ی فشارسنج قابل رؤیت باشد. این نوع از بارومتر در خانه‌ها و قایق‌های تفریحی و همچنین هواپیماهای کوچک به وفور یافت می‌شود.

بارومتر و فشار سنج تاشو با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات قیمت فشارسنج عقربه ای-فشارسنج یا بارومتر چیست-فشارسنج محیطی-فشار سنج پرتابل و رومیزی-بادسنج و بارومتر جیبی و تاشو پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله بارومتر و فشار سنج تاشو را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از بارومتر و فشار سنج تاشو را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟